zondag 25 augustus 2013

Kennismaking

Bep

Een eerste kennismaking kan soms moeilijk verlopen. Niet met Bep. Bep is toiletjuffrouw en wat voor één. Vanaf het allereerste moment dat ik bij haar binnenliep heb ik haar in mijn hart gesloten. En zij mij in het hare, dat weet ik wel zeker. 

Hoe ik dat zo zeker weet? Bep sluit iedereen in haar hart. Zo niet, dan heb je het wel heel bont gemaakt en berg je dan maar. Bep heeft een groot hart van goud. En met haar eigenwijze kijk op het leven is ze een geliefde en unieke persoonlijkheid. Loop eens bij haar langs als je om een praatje verlegen zit of een sombere bui hebt. Ze is onderhoudend, een optimist in hart en nieren en bezit het vermogen om de grootste azijnpisser aan het lachen te krijgen.

Maar zorg wel dat je tijd hebt, want als Bep op haar praatstoel zit kom je niet snel van haar af.
Waar je haar kunt vinden?
Gewoon de bordjes toiletten volgen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten